Op zoek naar klm social media strategie?

 
klm social media strategie
klm social media strategie
Advertising Social media. KLM zet samen met Facebook de conversatie centraal in hun sociale strategie. We kennen KLM als voorloper als het om social gaat: als een van de eerste bood de vliegtuigmaatschappij 24/7 snelle social service aan. Waar social zich steeds meer beweegt richting chatapps als WhatsApp en Facebook Messenger, beweegt KLM mee met de klant.
KLMs social media strategy Part 1 KLM Blog.
Back in the summer of 2009, a small group of department representatives gathered each week to discuss the rise of social networks and how they related to KLM. Rather than blindly setting up accounts, thinking, We have to do something with social media, we took the time to observe, listen and learn.
KLM takes next strategic social media step with flight info on Twitter and WeChat.
Since 2009 KLM gained a reputation as an initiator and pioneer in the area of social media services and campaigns in the social landscape. In April 2017, KLM had over 25 million fans and followers on various social media platforms.
10 redenen waarom KLM op social media tot hoge hoogtes stijgt.
Ten slotte is KLM zó goed voor deze wereld, dat ze vreemdgangers een tweede kans geven. En ze zijn niet bang om daarbij hun gevoelens te tonen. Het hele verhaal lees je hier. Over De Beste Social Media. In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder. Inmiddels zijn de stembussen gesloten. Op 8 juni worden tijdens De Beste Social Awards 2017 de winnaars bekend gemaakt die afgelopen jaar het meest opvallende en creatieve werk hebben geleverd. Er zijn nog kaarten beschikbaar voor het event. Signify vraagt met GLOW aandacht voor energiezuinige verlichting. Lichtkunstfestival GLOW, opgericht door Signify voorheen Philips Lighting en gemeente Eindhoven moet verduurzaming in de spotlight zetten. Dit zijn de genomineerden voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2019. Duurzaamheid en MVO krijgen veel aandacht dit boekenjaar. XS4ALL start door. Hoe geef je een oud ideaal een nieuwe naam? Adformatie vroeg het twee naammakers. Erwin Wijman en Hans Prummel. Hoofdontwerper Renault is de weg kwijt. Wordt het merk belangrijker of juist minder belangrijk? Clinic: Breng je online marketing strategie in kaart met het MAGIC model.
Social media bij KLM: Het enige wat je kunt doen, is go with the flow Marketingfacts.
We zijn groot geworden op social media doordat we binnen KLM steun van senior management hadden en daardoor vrij snel konden opereren. Daardoor konden wij door blijven rennen en dingen doen, terwijl andere bedrijven op zulke momenten eindeloos blijven vergaderen.
Interview: de sociale strategie van KLM Marketingfacts.
We kennen KLM allemaal van de geweldige social media acties. KLM Surprise, Live Reply en Meet Seat zijn allen mooie voorbeelden die op Marketingfacts zijn langs gekomen. Eind vorig jaar spraken we met Martijn van der Zee en Joyce Veekman over de social media strategie van KLM en afgelopen week gaf Viktor van der Wijk een update tijdens The Social Conference.
KLM zet volgende strategische stap op social media met vluchtinformatie via Twitter en WeChat.
Sinds 2009 heeft KLM een reputatie als pionier en initiator op het gebied van socialmediadiensten en campagnes. In april 2017 had KLM meer dan 25 miljoen vrienden en volgers op diverse social media. Via deze platforms ontvangt KLM wekelijks meer dan 100.000 vermeldingen, waarvan 15.000 vragen of opmerkingen.

Contacteer ons