Meer resultaten voor workshop social media strategie

 
workshop social media strategie
Tweedaagse cursus social media strategie Cultuurmarketing.
Ronde tafel sessie: merken in de cultuurmarkt. Workshop meer websitebezoekers door aantrekkelijke webteksten. EVENT Dinsdag, 27 Januari 2015 Dinsdag, 10 Februari 2015 1000: 1700.: Tweedaagse cursus social media strategie. Ook dit seizoen organiseert Cultuurmarketing een tweedaagse verdiepende cursus social media strategie.
Workshop social media strategie Social Dialog.
Na de workshop heb je als organisatie een goed beeld van de mogelijkheden en toegevoegde waarde van social media voor jouw organisatie. Daarnaast ben je bekend met de onderdelen van een social media strategie en heb je een begin gemaakt met het opstellen ervan voor jouw organisatie.
Training Training Social Social media media strategie strategie Frankwatching Frankwatching. Academy.
Met al 11 jaar een focus op social media. Voor Frankwatching verzorgt Kim de trainingen Social media strategie en Schrijven voor Social media. Tijdens de training Social media strategie komen de volgende onderwerpen aan bod.: De 5 stappen van een social media strategie.
Training: Workshop Social Media Strategie Springest.
In" de workshop is een helder beeld gegeven van de rol en positie die social media tegenwoordig inneemt in de maatschappij en wat dit voor bedrijven kan betekenen kansen en consequenties. Er zijn duidelijke handvatten gegeven om een social media strategie mee op te zetten.
Workshop Workshop Social Social media media strategie strategie voor voor beginners. beginners.
Wat we doen. Hoe we het doen. Over de sector. Home Evenementen Workshop Social media strategie voor beginners. Workshop Social media strategie voor beginners. donderdag 12 oktober 2017 0930: tot 1630.: In deze tweedaagse workshop ontwikkel je een eigen online strategie voor je organisatie.
Workshop social media strategie.
Dan is een workshop social media strategie zeker iets voor jouw organisatie. Tijdens de workshop ga je één of meerdere social media doelen benoemen. Vanuit deze doelen ga je vervolgens invullen hoe je dit kunt omzetten en organiseren naar doelgroepgerichte content thema's' vanuit de kanalen die je wil inzetten.

Contacteer ons