Zoeken naar marketing communicatie strategie floor en van raaij

 
marketing communicatie strategie floor en van raaij
Boekwinkeltjes.nl.
2e druk 1993 paperback 620pp, zeer goede staat. WF van RaaijJMG; Floor. Floor en W.F. 5e druk, 2006. Onbekend Goed d926. floor, ko raaij, fred van. marketing-communicatiestrategie marketing communicatie strategie. grote paperback; rijk geïllustreerd; 1989; 1ste druk 2de oplage; 597 blz; prima.
Marketingcommunicatiestrategie.
Naast reclame worden sponsoring, PR, promoties, direct marketing, persoonlijke verkoop en winkelcommunicatie besproken, waarbij het belang van sterke merken een terugkerend thema is. Het boek is met name geschikt voor studenten van opleidingen in het hoger economisch en communicatieonderwijs. Noordhoff Uitgevers biedt bij dit boek een rijke digitale omgeving: Prepzone. In deze leeromgeving kunnen u en uw studenten zich efficiënt voorbereiden op lessen en het uiteindelijke tentamen. Tevens biedt Prepzone u verschillende functionaliteiten om samenwerking, monitoring en rapporteren te optimaliseren. Studenten krijgen toegang tot deze omgeving met de unieke code in hun nieuwe studieboek. Deze code is twee jaar geldig. Klik hier voor een actueel overzicht van E-ISBN's.' Klik hier voor een overzicht van het digitale lesmateriaal van eerdere edities. Deze zevende editie van Marketingcommunicatiestrategie is volledig geactualiseerd. Het stappenplan is aangepast en er is een nieuw merkmodel opgenomen. Verder bevat het een nieuwe visie op de veranderde consument, op de mediamix en op onderzoek. Auteur: Ko Floor, Fred Raaij, van, Margot Bouwman. Categorie: Strategische communicatie, Marketingcommunicatie reclame.
Boekrecensie Liemt Koot schrijven nieuw standaardwerk voor marketing en communicatieprofessionals.
Al meer dan 25 jaar geldt Marketingcommunicatiestrategie van Floor Van Raaij als het standaardwerk binnen de marketing en communicatiewereld. Dat was lange tijd terecht, maar de tand des tijds dit standaardwerk geen goed gedaan. Ook in de meest recente 7 de druk wordt gedaan alsof de digitale vormen van communicatie niet veel meer zijn dan een extra instrument naast TV, radio en print.
Catalogus.
Ko Floor, Fred van Raaij Marketing-communicatiestrategie. reclame, public relations, sponsoring, promoties, artikelpresentatie, displays, verpakkingen, persoonlijke verkoop, direct-marketing-communicatie en geïntegreerde communicatie. Gedegen handboek over alle facetten van marketing. Nederlands, X, 597 p, Stenfert Kroese, Leiden etc, 1989. van Raaij Inkomen en de voor en nadelen van werk.
W. Fred van Raaij Google Scholar Citations.
PSH Leeflang, WF Van Raaij. International Journal of Research in Marketing 12 5, 373-387, 1995. Patterns of residential energy behavior. WF Van Raaij, TMM Verhallen. Journal of economic psychology 4 1-2, 85-106, 1983. JMG Floor, WF van Raaij, M Bouwman.
Samenvatting marketing communicatie strategie floor en van raaij Marketing Communicatie Stuvia. Vind samenvattingen voor. Scholieren. Studies. Cursussen. Boeken. Titel boek.: Auteurs.: Uitgave.: ISBN.: Druk.:
School, studie vak. Samenvatting Marketing communicatie strategie Floor en van Raaij. Uitgebreide samenvatting van Marketingcommunicatiestrategie van het boek van Floorcomma; van Raaij en Bouwmanperiod; De samengevatte hoofdstukken zijn 4 tsolm; 13 en 22 en 23period; Het bevat 37 pagina's' en is dus een uitgebreide en goede voorbereiding op het tentamenperiod.;
Studystore Marketingcommunicatiestrategie, Floor Van Raaij 9789001782559.
Vervolgens leer je een afgewogen mix samen te stellen. Naast reclame worden sponsoring, PR, promoties, direct marketing, persoonlijke verkoop en winkelcommunicatie besproken, waarbij het belang van sterke merken een terugkerend thema is. Het boek is in deze zesde editie sterk geactualiseerd. Op verzoek van gebruikers is vooral online marketingcommunicatie sterk verwerkt in het boek. Naast een apart uitgewerkt hoofdstuk over internet komt dit aspect in diverse hoofdstukken, zoals over mediaplanning, mediumtypen, winkelcommunicatie en onderzoek, terug. In het hoofdstuk over reclame zijn recente Effie-cases opgenomen, die ook op de bijbehorende website weer terugkeren. Toon Meer Toon Minder. Floor Van Raaij. Marketingcommunicatiestrategie Floor Van Raaij ISBN: 9789001899950.
Athenaeum Boekhandel Marketingcommunicatiestrategie, J.M.G. Floor; W.F. van Raaij; M.Y. Bouwman.
van Raaij; M.Y. Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 studenten zijn ermee opgeleid. Het geïntegreerde marketingcommunicatieplan staat centraal in het boek. Waarom kiezen voor Marketingcommunicatiestrategie? ijzersterke methode met zeer goede positie in de hbo-/wo-markt; geschreven door gerenommeerde auteurs; veel extrastudie, oefen en toetsmateriaal online. De wereld van de marketingcommunicatie verandert voortdurend. Marketingcommunicatiestrategie slaagt erin om te midden van al die veranderingen marketingcommunicatie een fundament te geven. Dit door middel van een doordacht stappenplan en inzichten die gebaseerd zijn op feiten. Na een inleiding in het vakgebied komen in Marketingcommunicatiestrategie systematisch alle marketingcommunicatie-instrumenten en de bijbehorende media aan bod. Vervolgens leert de student een afgewogen mix samen te stellen. Naast reclame worden sponsoring, PR, promoties, direct marketing, persoonlijke verkoop en winkelcommunicatie besproken, waarbij het belang van sterke merken een terugkerend thema is.

Contacteer ons